Au venit poze

Standard

Le-am asteptat indelung, le-am visat, mi le-am imaginat si in sfarsit au venit. Iulia a zis ca ea nu a facut mare lucru, locatia si culorile au fost totul. Pozele sunt asa cum mi le-am imaginat frumoase, redau aerul din acea seara, spun totul despre cum a fost in acea seara.

interesart-5

Cred ca atunci cand o sa constientizez ca imi traiesc visul cu adevarat, o sa povestesc mai mult despre acea seara, despre cum ma simt, despre cum s-a transformat viata mea, despre cum m-au ajutat cei din jur, despre toate.

interesart-125

interesart-76

Am fost foarte fericita si cel mai bine o arata poza urmatoare.

interesart-65

Va astept oricand cu drag sa ne vizitati, veti descoperi bucuria din fiecare lucru!

interesart-39

2 responses »

  1. Felicitari pentru ce ai realizat !Este intr adevar ceva deosebit, ceva ce imbina caldura sufleteasca ,incantarea ochiului si maiestria a ” doua maini dibace ”
    Iti doresc ca visul tau sa dureze mult, mult timp si sa ajunga acolo si asa cum iti doresti !
    Cu mult drag,
    Mihnea & Rucksi

Lasă un răspuns

