making off..

Standard

Cand ne-am apucat era asa…

p1130514p1130520

Ne-am apucat de lucru si multa vreme, de fapt majoritatea timpului a aratat dezolant, ca un santier, desi modificarile in esenta aproape ca nu au existat.

img_04471Am fost mereu cu schitele dupa noi si am incercat sa ramanem, cat de poate de aproape de planul initial.

img_0457

Soacra mea a fost de un real ajutor, de fapt a fost cel mai iscusit mester al meu🙂.

img_0471

Cand lucrurile au inceput sa prinda contur m-am mai insufletit, desi dupa o luna de alergatura fizic nu puteam foarte multe. Am crezut ca nu o sa termin la timp, desi singura mi-am impus termenul de 13 noiembrie. Aproape puteam ceda la orice modificare, numai sa terminam cu santierul, sa pot sa imi pun produsele in rafturi.

img_0506

Cand am inceput sa aranjam a venit fiica mea in control. Si a fost de parere ca unele lucruri nu sunt bine asezate.

img_0520

In ziua deschoderii lucrurile nu aratau foarte incurajator. Inca produse nearajate, de pus preturi nici nu era vorba.img_0535

Pana la urma am reusit sa le aranjez cumva pe toate si lucrurile au mers bine.

img_0553

Lasă un răspuns

