S-au mai linistit lucrurile

Standard

Dupa saptamani in care am alergat care incotro, si in care am facut de toate, am ajuns sa ma linistesc un pic. Din valtoarea evenimentelor nu mi-am dat seama ca un mare vis de al meu s-a implinit. Am magazinul meu, asa cum mi l-am dorit, cochet, cu un aer boem, cu fiecare colt care se vrea descoperit. De fapt nici nu arata ca un magazin, e ca un spatiu de acasa.

La deschidere a fost multa lume, nici nu am apucat sa simt emotiile, am fost mereu in priza. Cred ca este primul eveniment important din viata, la care nu am avut emotii. Doar ca as fi vrut sa ma ascund sa las oamenii sa descopere locul, sa il simta savoarea.

Am primit multe lucruri la deschidere, flori care mereu imi bucura sufletul, care niciodata nu sunt prea putine, am primit chiar si obiecte simbolice care sa imi aduca noroc, dar poate cel mai de pret lucru sunt fotografiile cu primii proprietari ai locului. Sunt pline de povesti, de viata, de nostalgie. Trebuie sa le gasesc un loc, unde sa le asez si sa pot povesti despre ele.

foto142

O sa revin cu povestea decorarii magazinului.

Lasă un răspuns

