Nunta Ioanei si a lui Gabi

Standard

Vreau sa va povestesc de ea, pentru ca este prima mea nunta facuta cap coada. Cu decor, flori si toate accesoriile.

Am avut multe peripetii, furnizori care m-au lasat balta, fete de masa cusute in 3 zile, oameni de la restaurant care parca cereau atentii. Oricum Ioana a fost cea mai calma mireasa din cate am vazut. Singura ei teama a fost ca nu ii va ajunge rochia la timp, dar si asa nu era o problema ca isi putea alege ce vroia din magazin, asa scria in contract.

Asa ca linistea ei s-a transformat in nelinistea mea. Aveam cosmaruri ca nu comandasem florile sau ca nu o sa reziste trandafirii la caldura de afara.

Am stat pana la 3 dimineata la restaurant si am calcat din nou husele de scaun, pentru ca nu erau perfecte. Intrebam pe toata lumea de acolo daca arat bine, daca nu ma fac de ras.

In dimineata nuntii am lucrat lumanarile, cand m-am apucat imi tremurau mainile si nu ma puteam concentra, mi-am jurat ca nu mai fac asta niciodata. Vedeam orice defect, mi se pareau ca nu ies cum trebuie si toata lumea va observa asta.

Toata curtea mamei era plina de trandafiri crem, oranj, cada la fel. Mirosea perfect!

Am reusit sa termin cu toate la timp, sa le duc orezul la biserica, sa imi uit geanta si cheile si sa fac cale intoarsa dupa ele.

M-am intors aproape de miezul noptii, ca invitat, mi-au tremurat genuchii cand am intrat, de frica ca nu a fost cum au vrut. Mi-au iesit in cale si mi-au multumit pentru treaba buna, si ei si nasii, si ceilalti invitati. De fapt cu asta raman dupa fiecare eveniment, cu multumirile si cuvintele de bine.

A fost o petrecere pe cinste, und ei ei s-au distrat asa cum trebuie, au fost veseli toata seara.

Le multumesc si acum ca mi-au incredintat mie, momentul lor unic!

2 responses »

  1. Pingback: Nunta la Residence « Interesart Blog

Lasă un răspuns

