Am avut un nod in gat…

Standard

… si aproape mi-au dat lacrimile, astazi cand mi-am mutat atelierul la viitorul magazin. Nu e mult de cand m-am mutat ultima data cu margele, cartoane si alte ustensile, din propria sufragerie in camera de la mama unde am copilarit.

Credeam ca o sa treaca multa vreme pana voi pleca, dar nu a trecut nici atata vreme cat sa ma uite cei de la firma de mutari. „E bine domana, daca va faceti magazin!”.

Cand am ajuns la magazin am avut aceeasi emotie ca in prima zi de scoala, atunci cand am deshis lacatul si am ridicat oblonul magazinului.

Am constientizat ca mi se intampla. Am dus-o pe fiica mea si i-am zis „Aici e magazinul lui mami” si ea a zis incantata (ca e atata spatiu liber sa o pot plimba cu scaunul de birou, in voie) „memica gaghin”.

Am scos din cutii, am asezat pe rafturi, am sters praful, mi-am pus pe rafturi cartile si revistele, vopselele si stantele. Acum toate au alta casa.

Am petrecut cateva ore bune, timp in care senzatia de emotie, agitatie impletite cu fericire nu mi-a trecut. Mi-am imaginat cum o sa il decorez, cum o sa intre oamenii si o sa ii servesc cu un ceai cald.

Se lasase intunericul. Aici Bucurestiul e cel de acum multa vreme. Oamenii se cunosc intre ei de-o viata si stau la povesti, pe scaune in fata portii.

Am iesit in usa magazinul ca un negustor din vremurile trecute, dornic sa vorbeasca cu trecatorii. Nu as putea sa explic cum ma simteam, cred ca se asternuse pe fata mea un zambet de fericire.

La restaurantul de vis-a-vis este nunta ia sosirea invitatilor anima strada. Nu mai este mult si veti trai si voi momente placute in magazinul Interesart, de pe o strada cu poveste din Bucuresti.

6 responses »

  1. Inca o data FELICITARI, Valen!! ma bucur mult pt tine! sa dea Doamne Doamne sa ai parte de oameni buni care sa paseasca pragul InteresArt, care sa iti umple sufletul de bucurie si inima de multumire..Sper sa ajung si eu odata si odata sa beau un ceai cald la tine, sa o plimb pe Pufi cu scaunul prin magazin si sa admir si sa ating minunatiile pe care le fac mainile si sufletul tau!

  2. draga Valen, iti tin toti pumnii din dotare🙂 Sunt sigura ( si nu zic doar asa…) ca vei face treaba buna cu magazinul…
    Imi fac deja lista cu gagici maniace dupa gablonturi si haine🙂

Lasă un răspuns

