Singura broscuta care a ajuns in varf…

Standard

… a fost cea surda, pentru ca eu nu i-a auzit pe ceilalti cum strigau ca broscutele nu se pot catara in copac. Asa mi-a zis o buna prietena ca ar trebui sa fac, cand am adus vorba de deschiderea unui magazin.

Si de atunci ma straduiesc in fiecare zi sa fiu surda, la replici rauvoitoare, la descurajari si alte asemenea.

Da, s-a concretizat! Lucrez intens pentru ca peste o luna sa pot spune ca exista magazinul Interesart.

Nu am vazut multe spatii, de fapt nu am vazut nici unul, cred ca mi s-a lipit de suflet cum l-am vazut. E mare si proaspat vopsit, nu a mai stat nimeni acolo de ceva vreme, si este intr-o casa care a fost construita de mai bine de 100 de ani. Acolo toate casele sunt vechi, unora le lipseste gloria de alta data. E pe o strada linistita, care se vrea colorata de accesoriile mele, dar si ale multor altor oameni creativi si talentati.

Vor fi pe langa bijuterii si obiecte de decor, felicitari, pantofi, hainute, esarfe, genti toate handmade, unice si speciale.

Va prmit ca va fi un loc unde va veti reintoarce cu placere, cald si deloc un magazin obisnuit.

Lasă un răspuns

