De la targ…

Standard

Dupa cum spuneam am fost la targ. Cel mai tare ma bucura sa merg la targuri, sa cunosc oameni, sa le vad reactia in fata bijuteriilor mele. Ma simt uneori rupta de cele care imi poarta bijuteriile, din pacate sunt putine cele pe care apuc sa le cunosc personal si asta ma intristeaza.

Visez sa stau la povesti pe indelete cu fiecare din voi, sa va cunosc, sa vad ce va place .. dar sunt si vise care se implinesc.

La Greentea’s Vintage a fost frumos, interesat, aglomerat, boem, cu multe lucruri frumoase. Ziua a trecut prea repede si nu am reusit sa admir pe indelete. Am adus multe bijuterii, majoritatea dintre ele au fost modele noi. Si materiale noi: fetru, lemn.

Am avut si cercelusi in tema locului: ceainice, pe care le-am facut cadou Alinei, organizatoarea targului.

Aici un material despre targ.

Astept cu nerabdare alte ocazii sa ne cunoastem!

6 responses »

  1. Salut!

    Deranjez doar sa-ti spun ca poti adauga stirile in format video de pe stirileprotv.ro in articolele de pe blogul tau foarte usor!

    Sub fiecare video exista un cod care se numeste Embed. Nu ramane decat sa il copiezi si sa il publici la tine pe blog (Copy/Paste). La publicare iti va aseza stirea video direct pe blog.

    Exemplu pentru stirea de mai sus:

    * E posibil ca odata cu aprobarea comentariului, video-ul sa apara in acesta🙂.

    Succes!

    C.

  2. ok, error🙂

    Codul il vei lua ori de pe site-ul stirileprotv.ro ori, daca s-a salvat, in panelul de administrare incercand sa imi editezi comentariul precedent🙂.

    Succes!

    C.

Lasă un răspuns

