S-au terminat doua saptamani de foc

Standard

Acum o saptamana Alina si Radu s-au casatorit. Nunta lor a fost ultima mea nunta, in anul acesta. Si parca a a fost cea mai grea. Cu Alina am comunicat special, am creat in voie. Atunci cand i-am dus propunerile de marturii, nu m-am gandit ca o sa ajung sa fac 220. O sa va povestesc mai in detaliu despre nunta ei, despre cat de idilic a fost totul, cand or sa vina pozele. Am muncit intens o saptamana intreaga, am lipit, am decorat si fiecare marturie a fost lucrata ca o bijuterie.

Cand credeam ca ma  imi voi trage sufletul am auzit de targ si atunci a inceput si mai greul: 89 de perechi noi de cercei, 45 coliere, 40 brose, 20 felicitari toate noi, cu drag si daruire lucrate. Am mesterit intens, si eu si soacra mea cu aproape 20 de genti noi noute (vor aparea in curand pe site). A fost istovitor, dar dupa ce le-am terminat le-am insirat pe un cearsaf mare si alb, in mijlocul sufrageriei. Atatea culori, le-am asezat pe fiecare in cutii si le-am admirat stralucirea.

Cu poze si povesti o sa revin curand. Sper inca la un ragaz, dar nu cred ca va veni pana la sfarsitul lui decembrie.

One response »

  1. Pingback: Despre ultima nunta « Interesart Blog

Lasă un răspuns

