Ne vedem la Greentea’s VINTAGE FAIR!

Standard

M-am bucurat enorm cand am primit emailul pentru confirmarea participarii. Deci, sambata 27 septembrie, intre 11-18, la ceainaria Greentea are loc GREENTEA’S VINTAGE FAIR.

Asadar m-am apucat de lucru, si o sa vin cu o gramada de noutati, o sa am o saptamana creativa la maxim.

Ne vedem sambata la un ceai!

PS: Despre ceainarie va pot spune ca este un loc fantastic, Daria (despre care am scris aici) m-a dus prima data acolo, iar eu am recomandat mai departe Luizei (care a laudat ceainaria aici).

3 responses »

  1. Hmm, tocmai am scris un articol despre acest targ! Ma bucur sa cunosc un alt participant, pe langa cel care mi-a spus de eveniment!🙂 Abia astept sa ajung si eu in ceainarie.

  2. Pingback: S-au terminat doua saptamani de foc « Interesart Blog

  3. Pingback: De la targ… « Interesart Blog

Lasă un răspuns

