S-a casatorit Bubulina!

Standard

Stiam ca se va intampla asta de mai bine de un an, ce nu stiam pe atunci este ca va fi sarcina mea sa ii fac bijuteriile pentru fericitul eveniment. De fapt pe atunci nici nu faceam bijuterii.

Pentru ca ei ii plac bijuteriile masive, alegerea pietrelor a fost o aventura. La rochia de mireasa a fost oarecum simplu, problema au fost cele pentru cununia civila. Rochia era verde, dar nu orice fel de verde. Rezultatul a fost pe gustul ei si pentru mine a fost multumirea totala.

A urmat apoi nunta. Unde, cum ziceam, in privinta bijuteriilor a fost mai usor. Am ales cristale, parca se potriveau, cu ea, cu rochia, delicate si impunatoare. A purtat o orhidee alba in par si una pe mana.

A fost asa cum trebuie sa fie o mireasa, frumoasa si fericita. Casa de piatra va doresc dragilor si astept sa ne vedem si cu alte ocatii intr-un cadru festiv.

4 responses »

  1. Eu sunt mireasa. Va multumesc pentru urari si vreau sa-i multumesc inca o data Valentinei pentru ca am avut exact ce mi-am dorit in ziua aceea si am stat foarte linistita stiind ca ea se va ocupa.

  2. Felicitari Bubulina!😀 Sa fie coincidenta oare ca si pe mine socrul meu ma striga Bubulina😛 si ca am avut acelasi model de rochita😀

Lasă un răspuns

