Exista si oameni care stiu sa isi faca treaba

Standard

In ultima vreme am tot fost dezamagita oamenii/firmele cu care am lucrat si cel mai rau de firma de curierat, cu care interactionez destul de des. M-au incurcat pe mine, au facut ca bijuteriile sa ajunga tarziu acolo unde erau asteptate. In concluzie nu recomand FanCourier (ca sa fiu eleganta in exprimare).

Motivul pentru care scriu este ca vreau sa laud pe cineva. Am avut nevoie de o tipografie mica, care sa imprime niste cartoane pentru o nunta, cartoanele mele. Am sunat la peste zece si nu am reusit sa imi rezolv problema.

Printr-o recomandare i-am gasit pe AZERO. Pe langa faptul ca am rezolvat problema la ei, am fost multumita ca am gasit niste oameni acolo. Stiu ca nu sunt un client mare, si cu toate astea s-au purtat frumos.

Asa ca ii recomand, de cate ori aveti nevoie de serviciile unei tipograii.

Multumesc AZERO!

Lasă un răspuns

