Noi produse pe site

Standard

Obisnuiesc ca in fiecare vineri sa pun produse noi pe site. Am incercat sa fac o regula, pentru ca mereu aman si multe din lucrurile mele nu ajung la voi.

Vineri am avut probleme cu site-ul, asa ca pun astazi.

Incep cu setul verde cu spirale. Potrivit inca, pentru ultimele zile de vara.

In ton cu verde colierului am facut cercelusi verzi.

Si inchiei scurta prezentare, cu un set drag mie, setul cu maci care vine in completarea brosei mac, si care a fost creat la cererea unei doamne cu nume special.

Alte noutati aici!

2 responses »

  1. setul cu maci este superb…imi plac macii la nebunie. daca as fi avut bani acum ti-as fi lasat o comanda. dar sper sa am curand…pentru ca imi place mult de tot.
    spor la inspiratie! creezi niste lucruri foarte deosebite. :*

Lasă un răspuns

