Raluca a dus Interesart la Viena

Standard

Raluca este o tare buna amica de-a mea, ea a avut mereu incredere in mine si in bijuteriile mele. Ea a fost prima care mi-a prezentat bijuteriile mele in lume: i-am incredintat mai multe perechi de cercei si coliere, pe care le-a dus colegelor.

Le-a plimbat prin birouri si ele nu au trecut neobservate, pentru ca acum impodobesc frumos urechile colegelor ei. Deci Raluca iti multumesc pentru increderea ta.

Acum e randul meu sa o prezint pe ea lumii. Raluca a fost la Viena si a dus si cerceii mei acolo.


Lasă un răspuns

