Marturia de botez a Victoriei Alexia

Standard

A fost complicat cand a trebuit sa ma gandesc la marturia pentru botezul Victoriei. Trebuia sa fie lila si deosebita, asa au zis parintii.

A iesit pana la urma o floare intr-un ghiveci, cu un ravas legat de floare care zicea asa:

de azi ne putem zice pe nume

mie VICTORIA ALEXIA imi spune

eu si cu parintii mei

multumim ca ati fost cu noi

in asta zi minunata

in care-am fost increstinata

24 august 2008

Am fost incantata sa lucrez la ele, au fost putine ca numar, dar am muncit mult.

A iesit asa:

Victoriei ii doresc sa creasca frumos, sa fie sanatoasa, sa isi bucure parintii!

Si a asa a aratat mica mea atentie pentru ea:

Un răspuns »

  1. Pingback: Din seria vacutelor « Interesart Blog

Lasă un răspuns

