Ce este Interesart?

Standard

Acum cand am ajuns la „maturitate”, adica site-ul are mai multe categorii de produse si fiecare categorie e populata cu destule produse, am decis ca este cazul sa interactionez mai mut cu cele/cei care imi calca pragul magazinului meu virtual.

Interesart este, ca pentru toti ce creeaza ceva de mana lor, in primul rand o pasiune foarte mare. Poate ca arata riguros, serios dar Interesart are mult suflet.

Este un loc unde poti gasi oricand ceva care sa iti lumineze si cea mai ploioasa zi, sa iti aduca zambetul in cea mai trista zi, sa bucure si pe cea mai pretentioasa femeie. Este un loc unde poti gasi in primul rand bijuterii lucrate manual – cercei, bratari, coliere, seturi, inele, brose -, obiecte decorate manual (rame foto, oglinzi, platouri de sticla pictate, ghivece), genti, esarfe de matase pictate, si nu in ultimul rand felicitari (care imi sunt foarte drage si care reprezinta inceputurile pasiunii mele, despre care o sa vorbesc mai in detaliu alta data).

Lasă un răspuns

